Detta är jag

Så har jag skaffat mig en scrapbooking blogg som med största sannolikhet endast kommer att läsas av min kära mamma. Det är också hon som har fått mig att komma in i scrapvärlden. Men jag blev inte intresserad på en gång, det var först för några månader sedan som jag fick upp ögonen för denna hobby på riktig. Och sen dess har jag varit fast. Det är riktigt roligt måste jag säga! Jag har till och med byggt mig en egen pysselhörna i mitt rum som jag i något senare inlägg kan visa.

Men nu tänkte jag bara skriva en kort presentation om mig själv. Jag heter Sarah och är 17 år. Går andra året på gymnasiet, sam-beteende. När jag inte pluggar så brukar jag träna, umgås med familj och vänner, baka titta på film och självklart scrappa. Jag bor i Nacka tillsammans med min söta lillasyster Elvira som snart ska fylla 4 år samt min mamma och Magnus (min "bonuspappa").


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0